Längtan

Längtan efter ledighet.
Längtan efter vila.
Längtan efter träning.
Längtan efter fjällen.
Längtan efter mys.
Längtan efter älsklingen.

Har haft en underbar vecka i fjällen tillsammans med älsklingen. Fantastiskt avkopplande och skönt. Lugnet i Funäsdalen är fantastiskt skönt. Full fart på dagarna med skidåkning både på längden och utför. Mycket fika och god mat och mys och slappande. Jag känner mig riktigt avslappnad. Precis vad jag/vi behövde. December har varit fruktansvärt hektisk. Spinpassbyggande och tränande på passt har tagit massor med tid och kraft. Sen allt annat som ska hinnas med. Så vecka nr 1 i fjällen kunde inte kommit mer lägligt.

Nu kan jag lägga Spininstruktör till meritlistan. Diplomeringen förra söndagen gick bra. Kul! Nu är jag dock nervös inför nästa pass. Blev visst ett pass inbokat ikväll, några kompisar till Peter och några till mig. Hoppas jag inte glömt bort allt under veckan som gått. Känns nämligen som jag släppte precis allt i fjällen.

Nu gäller det bara att inte lägga i 5:ans växel direkt när man kommer hem. Så lätt att det blir det med allt som ska göras. Jobb, träning, tvätt, handling, matlagning m.m.m.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0