Mer på tapeten - björkskog

Börjar samla lite mer inspiration till huset.

Fjäll och björkar. Det gillar sambon och jag.
När jag snöar in mig lite på tapeter hittar jag denna snygga björktapet.
Tree, design av L.Pålemo. Kostar 299 kr/m2. Så inte så billig, men ack så snygg.









Letar vidare och hittar en  billigare variant. Duro´s kollektion Essens och tapeten Karelia. En rulle kostar 305 kr. Vilket blir 57 kr/m2. Betydligt billigare men inte alls lika fin.

 




Inte björkar men dock väldigt lik i stil. Tapeten Woods från Cole & Son. Kostar ca 155 kr/m2. Den hamnar nog på plats 2. Dyrast = snyggast. Som vanligt =))




Kommentarer
Sara

Snyggt! Jag gillar verkligen träd jag med!

2011-01-25 @ 09:58:00
guldmulten

ja tyvärr brukar det ju vara så att man gillar dyrast bäst...

Det är kul med tapeter, finns verkligen sååå mycket snyggt. Svårt att välja.

2011-01-25 @ 20:26:33
URL: http://guldmulte.blogg.se/
Anonym

vilken blev det?

den första ( dyraste och SNYGGASTE) har min vän designat ;-)

har den själv ( snart) i köket !

2011-10-19 @ 19:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0