Sovrumstankar

Det är snart dags för lägenhetsvisning. Inflyttningsdatum för huset är klart. Väldigt långt kvar, men tankarna börjar ändå sväva lite i huvudet. Inga fel att börja fundera lite på färger och tillval.

Det kommer bli vita väggar i hela huset. Frågan är dock om vi ska satsa på lite färg i något rum. Fick inspiration när sambon min stod i provhytten på Brothers. Nästa gång ska jag ta ett foto med mobilen :) Grillig tapet och grafitgrå väggar och mörkt trä. Kände sovrum direkt. Ombonat, mysigt och varmt. Vårat sovrum idag är väldigt kalt och kallt med de vita väggarna. Lite sugen på nån snygg fond och mörka väggar. Lägger upp några inspirationsbilder med tapeter från Eco.



Eco Wall 2412 - 3390 kr




Eco Wall 2415 - 3390 kr




Eco Wall 2417 - 2980 kr



Kommentarer
Elsa

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 @ 03:30:54
URL: http://gravidforsakring.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0