Cykelverkstad

Vi hade funderingar igår kväll att gå på ÖSK-matchen, men så kom det ett paket på posten.
Vi valde cyklarna före fotbollen. Nu sitter det nya slangar och nya däck på våra cyklar. Dessutom är de polerade och fina. Nice! Blir att testköra de nya däcken ikväll. En lugn tur.
Känner mig fortfarande inte helt hundra.
Gjorde även lite service på mig själv igår. Hade bokat tid hos min naprapat. Så nu är det fason på min kropp igen.
Nu är det bara att försöka få bort den lilla bacill som ligger i kroppen. Ingen stor bacill men än dock en bacill som inte borde vara där, speciellt inte fyra dagar innan Vättern.





Kommentarer
Annika

Oj vad ni kostar på cyklarna :) Fint!



Krya på dig och hoppas du är helt pigg till helgen, viktigt att vara på topp när du ska prestera denna stora utmaning :)

2011-06-14 @ 10:37:57
URL: http://tremil.blogg.se/
Malin

kostar på o kostar på :) Kändes som om vi var tvugna att byta däck. Peters var rejält slitna och mina började oxå bli det. Känns ju sådär att få punka för att man har dåliga grejer.

Tack :) Det kan behövas!

2011-06-14 @ 10:55:41
URL: http://healthandliving.blogg.se/
m

Håller tummarna att den håller sig borta, bacillen!!



Och stort lycka till, Malin! Hoppas regn och vind lyser med sin frånvaro.

2011-06-15 @ 22:25:07
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anki

156 mil är ju jättebra det med! :) Jag har inte börjat bli nervös än, lite oroväckande nästan..haha.. Jag smiter rån jobbet 13.30 idag så bär vi iväg söderut sedan. Så kanske börjar det pirra lite mer i mig då också. Nu ser jag bara fram emot att få starta imorgon..:)



Håller tummarna hårt att alla dina baciller försvinner till imorgon!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0