Färg förgyller tillvaron

Känningar i benhinnorna. Bestämde mig för att stå över tisdagens löpintervaller. Mitt beslut att få in mer styrka i min träning gjorde att istället för intervallerna bokade jag mig på ett Cirkelfyspass på Friskis. Ett bra beslut. Precis vad jag behövde. Massor med folk, svettigt, jobbigt och tunga övningar.
Det enda jag reflekterade över var uppvärmningen. Vi sprang i cirkel med olika övningar såsom indianhopp m.m. Påminde en del om vår löpskola på intervallträningen med löpklubben, så jag kände mig hemma. Det som var den stora skillnaden var att de flesta sprang så sakta. Jag är van med löparkillarna i klubben och hänger på deras tempo så kändes som om jag sprang alla i hälarna. Sen på stationerna kunde jag köra mitt eget race och ta i precis hur mycket jag ville. Det kändes bra. Peppad och sugen på att bli starkare. Grymt kul var det.

För att förgylla kvällen ännu mer passade jag på att ta på mig färgglada kläder. Så mycket gladare blir jag av de än svarta tights och nån blek top. Det blev en riktigt bra kväll. Somnade gott då kroppen kände att den gjort sitt, trots ensam i sängen. Sambon är i Italien på tjänsteresa. Inte alls avundsjuk ;) Italien är ju mitt favoritland.





Kommentarer
lina

Snygging där!! Fint med färg!



KUL med stationsträning! Det är peppande! :)

2011-11-02 @ 11:10:43
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Vilket fint foto på dig! Och visst är det fin inspiration med Friskis-pass. Har fastnat för boxen totalt :) Hejja du, vi ses säkert på gymmet snart!

2011-11-02 @ 19:00:18
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Annika

Du är jättefin! Det är verkligen kul med mer färg och jag har också gjort en stor förvandling på den fronten de sista åren :) Undrar om det vänder snart och modet blir svart/vitt igen?

2011-11-15 @ 19:41:10
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0