Vila vs träning

Ikväll var tanken vila. Så blev inte fallet.
Kände mig riktigt seg efter en hel dag framför datorn. Mörkret som infann sig redan vid 17-snåret gjorde mig inte direkt piggare. Jag går verkligen inte igång av det mörka vädret. Kroppen vill lägga sig i dvala och helst inte göra något. Kände verkligen inte för att bara åka hem och vara trött. Så det blev ett spontanSpinningpass. Kul att gå på någon annans pass, har mest blivit mitt eget på sistone.

Pigg som attans efteråt. Träning och Friskis ger verkligen energi. Det rockar fett liksom :)






                     
                       Bild lånad av Anna



Kommentarer
guldmulten

Du har sån energi!!! Önskar jag hade ett uns av den :)

2011-11-03 @ 21:44:08
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin-Charlotta

De spontana träningspassen är guld värda! Energin bara flödar in när man som minst anar det och när man som mest behöver det :)



Hoppas du får en riktigt go fredag, jag ska ut & snurra på dansgolvet idag, sen blir det träning och plugg för hela slanten!

2011-11-04 @ 20:28:46
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anna

Åh! Först hann jag tänka är anslagstavlan fortfarande sådär tom och hjärtat kvar? Innan jag såg att den var lånad :D

Kul att du börjat blogga lite mer! Jag är mest sjuk så det är inte så mycket att blogga om, haha :P

Massa kramar! Och hälsa Peter!

2011-11-06 @ 09:03:07
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0