Kallare vindar

Det är snart november och vi går mot kallare tider. Det finns inget dåligt väder utan mest bara dåliga kläder :)
Tror många på mitt jobb tycker jag är knäpp som cyklar varje dag till jobbet. Själv känns det riktigt skönt att få lite frisk luft när jag är inomhus hela dgarna.

Jag har rustat mig för kylan genom att shoppa lite nya jackor.
En praktisk Helly Hansen som är vind- och vattentät och funkar utmärkt att cykla till jobbet i.




Även denna jacka praktisk och även ett krav om jag är ute på arbetsplatsbesök. Kanske ingen jag kommer använda privat dock :) Varm och go iallafall. Det känns onödigt att behöva frysa. Ikväll tänker jag inte frysa heller. Planen är att tända kaminen hemma och provsmaka lite varm glögg. Fick lite julkänslor igår när vi kollade på julsaker på Ikea, så vi smygstartar lite. Det är väl ok? =)






Kommentarer
guldmulten

Klart att man ska börja smutta glögg. Säsongen är ju så kort.

Riktigt snygg jacka! (tänkte på den första :)) Ja den andra är ju inte fy skam den heller iofs :)

2011-10-28 @ 17:58:00
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin-Charlotta

Åh, jag har också handlat varma kläder! Visst är det roligt! Underställ och en varm parkas. Är bara skor, vantar, halsduk och mössa kvar....



Klart man får försmaka på julen. Inte långt till advent och alla fina fönster som man kan vila ögonen på. Jag fick förtroendet på jobbet att sköta snöröjningen, så hoppas på mycket snö i år!



Önskar dig en fin helg, Malin.

2011-10-28 @ 22:24:00
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anki

Smygstarta julen är alltid ok..;)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0