Hype

Det är helt sjukt vilken hype det blivit med lopp. Har skrivit om det tidigare men känns som det blir värre och värre. Eller bättre och bättre kanske man skall säga :)
 
Ett av de tuffaste loppen, Ironman blev fullt igår. Hann se ett flertal jag känner som snmälde sig i veckan och hann få sitt kvitto på anmälan. Dessvärre är det nog fler som inte hann.
Tur Lina att du anmält dig, skall bli så kul att följa din väg mot Ironman 2013!
 
Själv har jag inte alls satt mina mål för 2013. Tankarna har börjat cirkulera men inte kommit längre än så.
Dessvärre kan man inte fundera så länge på sina mål om man inte nöjer sig med de små lokala tävlingarna.
Tycker i och för sig att de kan vara minst lika trevliga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lina

jaaa det är helt galet var platserna går åt fort! Jag är glad att jag kunde ta ut min julklapp och födelsedagspresent i förväg! :)

2012-08-28 @ 13:05:54
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
|| mannen som kan prata om hundar ||

Ja, nog har det blivit vanligare med sådana lopp :)

Nästa år ska jag siktar jag på att klara av Vätternrundan med min gamla rostiga biltemacykel.

Ska bli spännande och se hur det går! :)

Ha en fin kväll!

2012-08-31 @ 19:48:25
URL: http://www.henrikolsson.eu
Malin-Charlotta

Målen för 2013 kommer, ibland tar det lite tid att fundera ut vad man verkligen vill. Och det finns ju så många härliga, spännande dörrar öppna för duktiga Dig!

2012-08-31 @ 21:47:01
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0