Tacksamhet

Planen denna vecka var att köra tre avslutande Spinningpass. Sista veckan på höstterminen. Sista gången jag kör 85 min och 45 min morgonpass på ordinare schema. Nu blir det inte så. Tokförkyld. Genomsnorig....igen. Tröttsamt.
 
Har fått ersättare än så länge till två av passen. Så tacksam att det finns vänliga själar som ställer upp. Jag känner ibland att jag kan vara dålig att ställa upp då jag tycker att jag har så mycket omkring mig. Visst man ska tänka på sig själv så att man mår bra. Ibland måste man dock ställa upp. Tänka på andra och itne bara sig själv. När så vänliga själar ställer upp för mig på kort varsel vill jag ge tillbaka.
Imorgon hade jag tänkt ställa upp för en tjej men nu blir det inte så. Här kanske det ändå är tanken som räknas. Jag tänkte ju ställa upp ända tills den där förbenade herr Snuva dök upp.
 
Jag tror jag får sitta hemma i soffan ikväll och dricka varm glögg. Denna äppelglögg köpte vi i Nora i söndags på julmarknad. Riktigt god! Går att spetsa med lite rom el. whiskey om man vill ha lite starkare saker.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0