Böcker att förkovra mig i

Idag hämtade jag mitt beställda bokpaket med flera förhoppningsvis givande böcker att läsa.
På sommarhalvåret slukar jag böcker i solstolen i solskenet. På vinterhalvåret läser jag nästan ingenting, lite tidningar på sin höjd. Tar mig inte tid att sätta mig i soffan och läsa en bok. Försöker jag läsa innan jag ska sova i sängen blir det max två sidor sedan slår ögonlocken igen. Kommer då liksom aldrig in i boken och blir inte sugen nästa kväll att öppna den och läsa. Tycker det är så skönare att krypa ner under täcket och sova :)

Nu passar det perfekt att läsa några böcker på vår semester. Gillar att läsa och förkovra mig i personlig utveckling men gör det lite för sällan. Nu har jag flera böcker som jag är riktigt sugen på att läsa, bla.
- Good Enough - Bli fri från din perfektionism av Elizabeth Gummesson
- Munken som sålde sin Ferrari av Robin Sharma
- Vem gråter vid din grav av Robin Sharma

Beställde även en cd med yoga med Malin Berghagen så jag kan utveckla min morgonyoga som jag har som ett av målen för 2012. Körde första passet i tisdags, imorgon är det dags för andra.









Kommentarer
Ann-Helene

Munken som sålde sin Ferrari har jag som ljudbok. Ganska bra och inspirerande. Man får en liten ny syn på tillvaron!

2012-01-11 @ 21:14:34
URL: http://blogg.endagettliv.se
Malin-Charlotta

Malin, blir så himla glad över det här, ska du vet!



Ska bli så spännande att se vad du tycker. Ett tips är med den första boken "Munken som sålde sin ferrari, är att ge de första 40 sidorna lite tålamod, den kommer igång och sedan blir det bara bättre och bättre.



Hejja du och din personliga utveckling!

2012-01-11 @ 22:34:18
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anna

Åh! Har precis lyssnat på Vem gråter vid din grav. Kanonbra! Mycket tankeställare!

2012-01-12 @ 00:45:48
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0