Spinninghög

Jag säger som Lina brukar säga, jag är spinninghög!

Fredagen den 13:e men en sådan bra start på morgonen. Premiär för mitt morgonpass på Friskis.
Kändes tungt när klockan ringde. Första tanken var att hur ska jag orka. Sedan slog jag bort de negativa tankarna. Så fort kroppen vaknat till liv lite började jag känna mig pigg.

Anlände till Friskis 06.45 då stod en hel drös med motionärer och väntade på att få gå in att träna. Härlig syn.
Blev överraskad att Ola (som öste på av bara den på passet, grymt!) stod där och väntade på att få gå in och att få plats på mitt pass. Kul! Även min trogna vän Sara fanns på plats. Härligt!
38 st motionärer som öste på. Härligt med så många morgonpigga människor. En helt suverän start på fredagen.
Snart dags för helg! Jag är taggad. Nu vill jag cykla mer. Känna endorfinerna spruta i kroppen.


Kommentarer
lina

Woohoo känner spinn energin ända hit! :)

Jag har haft pass för min klass idag, det var jättekul! Och snart ska jag ha mitt riktiga fredagspass, så mer cykel, längtar! :) In i spinnbubblan!

2012-01-13 @ 14:26:51
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
ola

jo jag tog i hyffsat mkt. kanske för mycket då jag var skittrött hela eftermiddagen :-)

2012-01-13 @ 18:29:06
URL: http://cykelola.blogg.se/
Malin-Charlotta

Wow, det var disciplinerat, Malin! Och vad härligt så många vill träna på morgonen, det ser jag som ett gott tecken.



Sen är det lite roligt med vår vän Lina uppe i norr. Jag följer ju henne jag också, men hittade inte henne via dig utan när jag googlade något cykelord. Sedan gick det någon månad och jag såg att ni också var följeslagare...Bloggvärlden är bra liten ibland på ett fint sätt.



Ha en finfin kväll!

2012-01-13 @ 19:35:57
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0