På väg

Sitter i bussen på väg till Stockholm. Den stora dagen för sambon. Stockholm marathon stundar.

Fick plocka fram vinterjackan ur garderoben. I väskan ligger regnkläder, gummistövlar, mössa och vantar. Prognosen säger 7 grader, vind och regn. Inte optimalt väder för mig som åskådare och supporter. Vinden och ev. spöregn är inte direkt optimalt för löparna. Men i jämförelse med sol och 30 grader är nog detta väder bättre. För löparna då, för mig hade det varit mer optimalt med sol och värme :)

Målet är att springa under 3h.






Kommentarer
Malin-Charlotta

Tänkte på alla löpare idag. Jag hade helt klart hellre haft 30 grader och stek sol. Men så älskar jag ju att springa i det vädret också! Ju varmare, desto bättre ger det!



Hoppas det gick bra för din Kärlek!

2012-06-02 @ 18:27:31
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0