Sub 50

Jag minns när Peter sa till mig för två år sedan att jag skulle springa Blodomloppet till hösten på 50 min. Jag skrattade bara åt honom. Tänkte att springer jag på 55 min är jag sjukt nöjd.

Två år senare har jag passerat den magiska gränsen. Igår tog jag PB på 10 km. DM 10 000 i Hallsberg en solig och fin sommarkväll. Tiden blev 49:54. Mycket nöjd.

Så här i efterhand känner jag att jag hade kunnat pressa mig mer. Planen var att komma precis under 50 och det gjorde jag. Fokuserade nog väldigt mycket just på att komma under den magiska gränsen att jag inte vågade chansa. Sprang väldigt säkert och sansat. Var aldrig trött. Kom aldrig en endaste negativ tanke trots att det var det som jag var mest orolig för innan. Var orolig för det mentala när man springer runt runt på samma bana. Log hela loppet inom mig. Kände mig så stark och glad. Ett mycket lyckat lopp både fysiskt och psykiskt.

Nu är jag sugen på nya mål ;)



Kommentarer
Lina

Stort grattis Malin! Grymt sprunget! Du ser stark ut! Snygging! önskar er en trevlig midsommar! Kram!

2012-06-21 @ 23:13:05
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Anki

Vad roligt. Stort grattis! Bra jobbat!

Ha en riktigt fint midsommar nu!

Malin-Charlotta

Vilket underbart foto! Snygging!

Och än en gång, vilket tål att sägas flera gånger, Grattis till en jättefin prestation. Nu njuter vi och kör mot nya mål :-)

2012-06-24 @ 17:04:56
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Annika

Ja men shiit vad koolt! Facit på hur du gjort önskas :) Och skitsnygg är du också, långt hår, solbränd, muskulös.

2012-06-27 @ 17:15:36
URL: http://tremil.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0