Soft morgon

Jag älskar att träna. Ibland infinner sig dock inte lusten. Startade lördagen med ett fint löppass på 15,4 km tillsammans med en klubbkamrat. Lite snabbare tempo än normalt vilket kändes sista kilometrarna. Gick iallafall finfint. Tiden bara flyger förbi när man springer i prattempo med trevligt sällskap. Mötte resten av klubbkamraterna i Oset på deras långpassrunda. Kul.

Imorse var sambon sugen att lufta mtb:n. Premiärtur för i år. Jag kände ingen lust, så jag struntade i att följa med. Istället tog jag en skön promenad runt naturreservatet. Ibland är det skönt att bara vara. Strosa omkring, känna den friska härliga luften, gå och småfundera på stora och små saker i livet. Inga måsten. Bara njuta av stunden.






Kommentarer
Anonym

Åh, det är så viktigt! Vill absolut ha mer såna stunder.

2012-03-18 @ 13:27:16
Anki

Njuta av stunden är verkligen viktigt att komma ihåg och göra!

lina

Åh att bara få vara är så skönt och nyttigt. Det är det jag uppskattar med yogan, bara befinna sig på mattan och rensa alla tankar!



Kram till dig!

2012-03-18 @ 20:15:32
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Maria

Vilket naturreservat är det du går runt på? :)

2012-03-26 @ 09:19:52
URL: http://gomorronsol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0