Träningssöndag

En söndag full med träning, men inte så fysisk sådan.

Varit på föreläsning i Tybblelundshallen med SISU och J2 performance. Ett block med teori och ett block med övningar. Temat var fysträning.
Vissa saker var för de som utövar eller tränar bollsporter. Men ett flertal övningar passar även för oss som utövar "linjär" sport såsom löpning. En hel del matnyttig information fick vi med oss hem.

Har precis dragit på mig mina nya 2XU compression calf guard. Laddar för lite intervallträning i Markaspåret med AIK.
Peter stannar hemma och vilar. Han körde grymma 33 km löpning igår.



Kommentarer
Newton

2XU Compression Calf Guard är grymma! Men dom är ännu bättre som du sätter dom på rätt ben!
Xet ska vara på vaden! :)

Svar: Haha....ja just ja. Gick lite fort när jag satte på mig dem. Får byta ut fotot :)
Mrs Malinski

2012-10-08 @ 15:35:10
Malin-Charlotta

Tack för en finfin dag, Malin!

2012-10-08 @ 21:35:20
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0