Att blicka längre fram

Ibland får man inte stirra sig blind på det som händer just nu. Det gäller att lyft blicken framåt.
Har haft lite små motgångar på sistone. Inställda tävlingar och träningspass bland annat. Det gäller att inte gräva ner sig för att det inte blir som man tänkt. Lättare sagt än gjort ibland.
Jag känner ändå att jag har lyckats rätt så bra denna gång.
 
Först var det Blodomloppet (10 km) jag fick hoppa över pga förkylning. Därefter Norasjön runt (21 km).
Nu har jag även tagit ett beslut att hoppa över helgens Salomon trail tour. Ännu en gång får jag stå vid sidan av. Supporta och heja fram min sambo istället för att delta själv. Det gäller att se det positiva i det. Ge energin till partnern istället för att gräva ner sig. Jag lyfter blicken framåt och ser alla möjligheter som finns bakom horisonten istället.
 
Nästa år kommer dock inte Cykelvasan finnas i min horistont. Vi tog ett beslut att inte anmäla oss idag (platserna tog slut på 26 min, helt sanslöst). Jag spånar på andra ideér för min horisont.
 
 
 


Kommentarer
Lina

Hoppas att de nya planerna innehåller sim cykel och löp :) vill välkomna in dig i tribubblan!! :)

2012-09-19 @ 20:18:35
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Anki

Vad tråkigt. Men håller tummarna att det går bättre framöver!

Malin-Charlotta

Ska bli jättespännande och se vart de nya ideerna hamnar...

Tack för en jättetrevlig träff igår, Malin, som alltid! Nu får du landa, fundera och framför allt, våga drömma!

2012-09-21 @ 08:40:30
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0