DNS

Did not start.

I början av veckan började det kännas bra. Förkylningen var på väg att försvinna ur kroppen.
Tränade på och kände i onsdags att jag kände mig sämre. Två dagar vila framför mig skulle göra gott inför lördagens lopp, Norasjön runt, 21 km.
På torsdagen blev snuvan värre och fredagen var sådär. Ska jag springa eller inte?

Tog beslutet imorse att inte springa. Vilar en dag till och fokuserar på att bli 100% frisk. Sedan komma igång igen med träningen, fokusera på löpning och styrka kommande veckor.
Jag har ju Sälen trail run i september och Åstadsloppet i oktober att satsa på. Så bara att fokusera framåt istället.
Idag blir fokus att coacha sambon istället.

Nu siktar vi mot stjärnorna.

 



Kommentarer
Malin-Charlotta

Klart vi ska sikta mot stjärnorna, du är ju redan på så god väg! Jag gillar din positiva anda & tankesätt!

Klokt beslut, tycker coachen, att avstå dagens lopp när kroppen inte är hundra procent. Det är nog så påfrestande för en frisk kropp att löpa så långt. Jag stöttar till fullo!

Heja mot nya mål!

2012-09-08 @ 20:07:53
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0