Svettisdagarna

 
Varje år anordnar Friskis & Svettis ett konvent - Svettisdagarna i november i Kistamässan. Två fullspäckade dagar med massor med rolig träning och föreläsningar. 106 olika pass och föreläsningar att välja mellan. Det är som att välja godis ur en stor godispåse full med lyxiga godbitar. Inte det lättaste att välja vad man vill göra. Skulle jag välja allt så skulle konventet behöva pågå i en hel vecka.
 
Nu har jag valt. Förra året blev fokus på Spinning. I år har jag bara valt ett Spinpass. Vill testa lite nytt.
En härlig mix av föreläsningar, löpträning, spinning, core och crossfit. Jag längtar!  
 
Ett urval:
 
                                                
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin-Charlotta

Wow! Härligt! Kanske skulle "hoppa över" till Friskis istället! Verkar vara så god sammanhållning.

Du kommer lära dig massor!

2012-09-25 @ 18:53:30
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anki

Lite sent svar men nu har jag till slut kollat upp när jag startar på Lidingöloppet och det är 13.20 tydligen..:) Hoppas du hinner fram i tid så du hinner springa 15 km!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0