Status och shopping

Jag har varit på efterkontroll, exakt 9 veckor efter förlossningen. Fortfarande lite svag i bäckenbotten vilket jag misstänkt och känt. Har nog slarvar lite med att knipa de 60 st rekommenderade varje dag. Blir en sekvens plus några fler vid mammamage-appträningen. Dessutom några extra vissa dagar när jag sitter och ammar. Men erkänner att det finns dagar då jag inte kniper en enda gång. Bättring på det!
Väntar därför ett tag till innan jag börjar springa. För mig ligger cyklingen lite varmare om hjärtat än löpningen så det känns inte som hela världen att vänta med löpningen så länge som jag kan cykla.

Efter kontrollen blev det lite shopping. Mest grejer till Bianca och hennes rum som just nu mest är ett kaos med tvätt, vagn, skidpulka och andra saker. Nya tavlor, kuddar, lakan och gardiner. Återkommer med foto senare när kaoset är borta.








Kommentarer
Karin

Finns det någon som inte slarvar med det?:) Jag ska försöka göra mitt bästa, så enkelt men ändå så svårt!:)

2013-12-04 @ 11:29:20
URL: http://karinolofsson.se
Anki

Det har nog inte kommit så mycket snö i Orsa men de har konstsnö så de har kunnat öppna 3,5 km..:)
Blev dock ingen åkning där igår för mig för fick förhinder. Men till helgen blir det Tänndalen..:)

Kul att ni också bestämt er för att åka upp. Då kanske vi ses då för jag tänkte vara uppe i två veckor då..:)

Andréa

Oj, 60ggr per dag?! Det kommer jag inte i närheten av... Tur att jag har turen att vara stark ändå.

Gick inte tid för efterkontroll förän i jan så det är tur att jag har tur och är stark samt att jag känner min kropp :)

2013-12-04 @ 15:11:30
URL: http://www.lopningolivet.se
Guldmulten

Säger detsamma 60 gånger?!?!
Jösses! Har aldrig gjort så många en endaste gång :)
Kul med nya prylar. Barngrejer är så roligt att köpa!!

2013-12-04 @ 17:43:24
URL: http://guldmulten.blogg.se
Lina

Åh vilka härliga färger! Kul med shopping!

Har inte bestämt än vilken dag det bär av till vansbro, det är jag och en kompis som ska åka upp. Hoppas vi ses!!

2013-12-04 @ 19:38:30
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0