Alla hjärtans dag i ryggläge

Ja nu är det inte så snuskigt som det skulle kunna tolkas :) Jag ligger hemma i feber. Fick åka hem från jobbet vid lunch-tid igår. Totalt däckad och sov i stort sett resten av dagen. Idag har jag lyckats kravla mig ner till soffan. Tröstar mig med lite skidåkning på tv.

Kan vara svårt att få i sig energi när man är sjuk. Orkar inte laga mat, inte så sugen på att äta men samtidigt hungrig och kroppen behöver energi. Vad äter ni när ni är hemma och sjuka? Jag åt precis en hård macka, äggröra och en smoothie på blåbär och banan. Lagom lätt men ändå en del protein och vitaminer.

Blir inget direkt firande ikväll. Inte direkt i form för det. Kanske orkar med en film i soffan. Vi firade dock i måndags på fin italiensk restaurang. Förutseende ;) Två-rätters på Amano. Gorgonzolafyllda pastakuddar till förrätt och vildsvinstubbe och potatiskaka till huvudrätt.

Ha en mysig Alla Hjärtans Dag!






Kommentarer
Lina

Fy tusan så tråkigt med all denna sjuka:( Jag är fortfarande hängig men något bättre. Orkar äta, men har inte någon jättestor aptit. Men måste få i sig näring så man bli bättre. Smoothie är ju perfekt!

Kram till dig på alla hjärtans dag! Hoppas du piggnar till fort!!

Svar: Hoppas du har piggnat till! Det går framåt för mig men sakta, nu är jag genomförkyld =( Kram till dig!
Mrs Malinski

2013-02-14 @ 14:14:02
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Haha, du är lite kul där, Malin. Gilla ;-)

Men, åter till allvaret som önskar att du ska må bättre nu. Krya på dig Kärlek !

Svar: Ja det hoppas jag oxå!! Kärlek tillbaka!!
Mrs Malinski

2013-02-15 @ 21:57:19
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0