Är tre gånger en vana?

Själv kan jag känna mig lite stel ibland. Peter är ännu stelare. Kom på häromveckan att vi borde gå på yoga för att bli lite mjukare och rörligare. Peter har aldrig varit på yoga och jag var nog lite skeptisk till att han skulle nappa på min idé. Men han är inte den som direkt bangar så självklart sa han ja.
 
Nu har vi gått iväg tre gånger så nu börjar det väl bli en vana? En härlig avslutning på helgen då passet är på söndagkvällar. Jag är sjukt imponerad av ledaren som viker ihop sig eller sträcker ut kroppen som om hon vore en gummidocka. Själv känner jag mig jättestel och ibland sneglar jag på Peter och han är ännu stelare :) Helt säker på att det är en bra medicin för hans stela löparkropp.
 
Har haft svårt att hitta tid till yogan men passar ypperligt på söndagkvällen. Tar inte anspråk på någon annan tid. Ja isåfall skulle det vara tv-tid på söndagkvällen men det känns som det kvittar.
Början till en god vana?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0