Mot ljusare tider

Jag har vunnit en fin rosa reflexväst från Röhnisch.
Perfekt att susa förbi i mörkret och samtidigt vara snygg. Drömmer mig bort ut på ett skönt långpass. En dag utan vind, lagom temperatur och fjäderlätta ben. Matar på mil efter mil utan att bli trött. Just nu ett önsketänkande. Hostar fortfarande. Cyklade till jobbet igår och trodde att jag skulle hosta sönder lungorna så fort jag ansträngde mig det lilla. Idag fick det bli bilen till jobbet igen. Känner att jag har brist på syre och energi. Måste få komma ut på en liten promenad efter jobbet. Känna den friska luften vina och bli lite väderbiten i kinderna. Mår inte bra av att vistas inomhus hela tiden.
 
Jag får bara se till att bli helt frisk snart så att jag kan använda min nya fina väst. Det börjar nämligen gå åt ljusare tider. Ljust på morgonen och ljust på kvällen. Helt underbart!
 
 
 
 
 
 
                                                                           Bild lånad från Röhnisch


Kommentarer
Lina

Åh den västen är så fin! :) kul att du vann!

Fy vilken långdragen hosta du dras med! Min börjar sakta försvinn dag för dag nu!

Krya på dig! Trevlig helg! Kram!!

2013-02-22 @ 14:31:26
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Guldmulten

Den är fin den västen!
Jobbigt med hostan, hoppas den går över snart!

2013-02-22 @ 16:06:31
URL: http://guldmulten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0