Core

Igår hade jag mitt andra CoreSpin-pass på Friskis. Passet var fullt till bredden och som mest var det 57 reserver. 
Nästan lite nervösare nu än förra gången. Jag kan lätt få en blackout och inte minnas vad nästa övning är :) Men det gick bra den här gången också.
 
Nästa helg skall jag till Västerås och bli bedömd/få feedback. Jag ska vikariera på en annan ledares pass och hon skall sitta bredvid och titta på mig. Efter det skall jag få feedback på mig och mitt pass. Nervöst, spännande och förhoppningsvis mycket givande.
På tal om feedback hade någon skrivit på Friskis forum efter passet igår och tackat för ett kanonpass. Det värmer i mitt hjärta. Även väldigt glad att en kär vän var på mitt pass igår och hon satt längst fram i Spinsalen och log flera gånger under passet. Det ger energi!
 
Core-träning har alltid (eller ja på senare år iallafall) legat mig varmt om hjärtat. Men ju mer jag lär mig, ju mer gillar jag det. På tal om glädje, coreträning och feedback tänker jag tillbaka på när Malin och jag övade på våra respektive pass tillsammans. Två nyblivna coreinstruktörer. Helt fantastiskt att kunna dela på kunskap och få inspiration. En härlig dag hade vi tillsammans innan jul.
 
 
 
 


Kommentarer
Lina

Skönt det gick bra, du är grym! Kul och läsa fina kommentarer från deltagare, ger ju så himla mycket! Core är fantastisk träning! :)

Svar: Tack snälla grymma du!
Mrs Malinski

2013-01-24 @ 21:24:00
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Åh vilket fint minne! Blir varm i hela hjärtat när jag tänker på den dagen. Vi bara måste göra om det, på något vis! Lycka till på " genomgången, det kommer gå kskas, det är jag säker på!

Massa Kramar!

Svar: Ja det gick bra till slut....när vi fick iordning på musiken =)Nöjd och glad efter en superhelg!

KRam på dig!!
Mrs Malinski

2013-02-02 @ 23:20:46
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Malin-Charlotta

Gå kalas ..ska det vara haha

2013-02-02 @ 23:21:49
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0