Cykellycklig

Lördageftermiddag bestod av ett pass på Spinningcykeln i Almby IK´s lokaler.
 
Etapp 1 i Tour of Sufferlandria - Hell hath no fury på storbildsskärm.
Idag var det tjejer som körde på skärmen. Kändes verkligt. Jag levde mig in i filmen. Kändes som jag var en av tjejerna på vägen som susade fram på min racer. Skoja inte att cykelsuget ökade ytterligare. En fantastisk härlig känsla.
 
Perfekt att på skärm när man kör på trainern hemma. Nu behövs bara en projektor och en duk till vårt träningsrum :)
 
Ett pass på 60 min innehållande:
Uppvärmning
2 x 20 min race med återhämtning mitt i.
Nedvarvning
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anki

Låter som ett fantastiskt pass! :) Längtar efter att få susa fram på landsvägscykeln nu!

Lina

Åh vad kul och köra till film och verkligen drömma sig bort, det bästa man kan göra nu när man längtar som mest efter att få cykla ute!

Eric åt också av maten idag och han är väldigt skeptisk mot raw food men denna gick faktiskt hem, blev helt förvånad när han sa att han gillade den :) tillsammans med vitkålsalladen blir den toppen! Tycker absolut du Ska prova någon gång! :) spännande med raw food världen, desserterna gillar jag nog mest :)


Svar: Varför skall alltid killar vara så skeptiska ;) Ja men då måste jag bara prova. Desserterna ser ju gudomligt goda ut så måste testa det med :)
Mrs Malinski

2013-01-28 @ 22:05:09
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0