Fredagsshopping

Skulle spana efter baddräkt. Intersport hade ett stort utbud men ingen som föll mig i smak. Svårt! Får fundera lite till.

Istället fick jag med mig lite andra saker med mig hem. Ett par sköna Puma mysbyxor och favoritträningstrosorna från Röhnisch.

Imorgon blir det core igen. Fick hoppa in som vikarie. Onsdagens premiärpass gick riktigt bra. Kände mig grymt säker och trygg i min roll. Jäkligt stark dessutom. Tror adrenalinet gjorde att det inte blev jobbigt. Kändes som jag hade kunnat stå i plankan hur länge som helst. Passet var fullt och 38 reserver. Sjukt tryck på Friskis nu. Imorgon är det 68 reserver. Nyårslöften :)













Kommentarer
Lina

KUL att corepasset kändes bra! Herregud så många reserver? Vad galet! Här är det också fullt tryck! Har fått sätta in lite extra pass. Jag ska köra ett extra pass idag, lördagar är det som mest tryck på spinningen!

Inte helt enkelt att hitta en baddräkt, jag beställde min från wiggle, den passade som tur var. Hoppas du hittar någon du känner för!

Ha en toppenhelg och kör hårt på coren! :)

2013-01-12 @ 07:08:01
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Härligt kaos på Friskan nu! Jag övade mina danssteg här en dag när det var som mest tryck. Haha, roligast den dagen :)

Svar: Jag har försökt hållt mig borta därifrån så mkt som möjligt nu ;)Men imorgonkväll gör vi ett försök.
Härligt! :)
Mrs Malinski

2013-01-18 @ 21:46:46
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0