Premiär

Snart 24 timmar kvar till premiärpasset, CoreSpin 90 min.
Ett kombinationspass uppdelat i två delar. Först ca 42 min Core i en sal, förflyttning på ca 5 min in i Spinsalen och avsluta med ca 42 min Spinning. Nervöst!
Det kommer bli något helt annat att stå alldeles själv utan något att sitta på eller hålla sig i. Bara jag liksom.
 
Denna termin blir annorlunda för mig. Inga mer morgonspinpass. Inga taggade motionärer på fredagmornarna. Nu är det onsdagkvällar som gäller framöver.
Min plan är att komma igång mer med simningen och vad passar inte bättre än att starta dagen med simning. Så istället för morgonSpin kommer det bli morgonSim. Bara jag och vattnet. Ser fram emot det.
 
Håll tummarna för mig imorgon!
 
 
 


Kommentarer
Lina

KUL :) du ser grymt stark ut core/spinn malin :) det kommer gå superbra!! Jag körde spinn/core i Luleå, det är verkligen något helt annat att köra core, inget redskap att luta sig tillbaka på, men det är otroligt kul och utvecklande :) håller tummarna!! Kram!!

2013-01-08 @ 18:47:12
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Anki

Låter riktigt skoj! Kommer garanterat gå galant. Ha så roligt och simma lite åt mig med imorgonbitti! :)

Guldmulten

Låter som ett kul pass. Kommer gå finfint. Lycka till!!

2013-01-09 @ 09:33:15
URL: http://guldmulten.blogg.se
Malin-Charlotta

Härligt! Fin du är, stark, frisk och snygg! Jag ska försöka få ihop det att komma nästa vecka, men det ser tufft ut (ska se om jag kan rumstera om lite). Även veckan därpå är jag upptagen onsdag kväll. Haha, livet i full fart.

2013-01-10 @ 09:37:16
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0