Styrketräning

Smygstartade med att fira in semestern lite med ett kort styrkepass hemma innan sista arbetsdagen inför semestern. Var flera veckor sedan förra passet. Blir lika frågande varje gång jag kör ett pass varför jag inte gör det oftare. Älskar ju det.
Har visserligen svaret. Tidigare kunde jag lätt klämma in ett pass mellan alla andra saker. Heltidsarbete och andra aktiviteter fanns det alltid tid för träning. Nu har det varit väldigt mycket grejande inför hemmabygget och andra inköp som har tagit mycket tid. Nu under graviditeten är det inte lika lätt att klämma in ett pass. Efter 8 timmars arbete och kanske 2-3 timmars fixande efter jobbet behöver min kropp vila lite. Bäst att lyssna på kroppen och bebisen.
 
Nu under semestern ska jag iallafall kunna få till träningen lite bättre. Mer tid kommer finnas. Längtar!
Underbara fredag och sista dagen på arbetet på några veckor. Lycka!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin-Charlotta

Åh, nu ska vi ha det bra, Malin!!!

2013-07-05 @ 16:29:41
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Guldmulten

Kul att nån gillar styrketräning som är så trist :))

2013-07-06 @ 11:17:21
URL: http://guldmulten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0