Påsk och vår i antågande

Vintern har riktigt tagit fäste i vårt land. Isande kalla vindar och låg temperatur utomhus.

Nästa vecka är det påsk och väderprognosen ser ut att bjuda på mer vårlikt väder. Varmare temperaturer och en del sol. Vi får hoppas på att våren är på väg.

För att piffa upp lite köpte jag mig lite nya träningskläder. Ett gult träningslinne passande till påsk med spetsinlägg och en cerise sportbh som matchar mina trosor. Allt från Röhnisch.

Hoppas ni får en fin påsk. Jag hoppas på mycket sol och frisk luft.



Kommentarer
Lina

Det gula linnet är superfint! :) gillar spetsdetaljen!

2013-03-23 @ 15:26:53
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Malin-Charlotta

Ha det jätteskönt! Jag hoppas cyklarna kommer den här veckan så jag kan köra igång... ;-)

2013-03-24 @ 16:38:33
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com
Anki

Riktigt snygga! :)
Hoppas ni får en fin påskhelg!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0