Core - starka magmuskler?

Nu har jag kört core som ledare snart en hel termin. Mina magmuskler borde vara grymt starka.
Känner mig dock bara svagare och svagare för varje vecka som går, även om magmusklerna (eller är det något annat? ;) växer.
Ja som några läste mellan raderna i förra inlägget och misstänkte så är det så. Det växer ett nytt litet liv inne i min mage. Många som var på träningskonventet förra helgen var inte gravida, en del mammor och en del helt enkelt jobbade med träning för mammor. Jag föll dock in i kategorin gravid.
 
Har varit rätt lungt på bloggen senaste månaderna. Jag har varit så sjukt trött och inte orkat. Så trött så det nästan inte går att föreställa sig. Vissa veckor har jag bara längtat efter sängen alla dygnets timmar, så fort ögonen slagit upp på morgonen tills jag äntligen fått gå och lägga mig. Med ett heltidsarbete där jag haft väldigt mycket att göra har det tyvärr inte blivit så mycket ork över till annat och speciellt inte träningen. Vissa veckor fick jag ta bilen till jobbet för att jag inte ens orkade ta mig iväg på cykeln. En stor omställning för en tjej som mig som är van att ha tusen saker igång och helst av allt träna nästan varje dag.
Nu har jag dock blivit lite piggare så nu försöker jag se till att röra mig i stort sett varje dag. Inga tuffa pass, utan promenader, cykling till jobbet varvat med annan lugnare träning. Fick mycket inspiration i helgen på träning att utöva.
 
Jag kör fortfarande mitt core/spin-pass några veckor till. Det är bra att få in bålstabilitetsträningen och ett bra pass iallafall en gång i veckan. När terminen är slut får jag träna på egen hand.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Weeeee!!! Gratulerar!! <3

Usch, den där tröttheten har jag hört många gravida beskriva, verkar hemsk! Hehe. Skönt att höra att du börjar bli piggare en sväng nu :))))

Lycka till med allt och hälsa Peter :)

Svar: Tack så mkt söta du! Hoppas allt är bra med dig!
Ja den är verkligen hemsk :(
Tack tack, det ska jag göra :)
Mrs Malinski

2013-05-02 @ 20:23:58
URL: http://runrunner.wordpress.com
Anki

Var väl det jag nästan trodde. Så himla roligt för er! :)

Stort GRATTIS! Skönt att höra att du börjar bli piggare också.

Svar: Ja man kanske kunde lista ut det? ;)Tack tack!
Mrs Malinski

Coyntha

Nä men... jag hade missat det!!
Stort grattis!!!
Vad glad jag blev...
Ta hand om dig!
Kram på er <3

Svar: Inte så lätt att ha koll på det ;) Har inte flaggat det så öppet :)Tack fina du!
Kram Kram!
Mrs Malinski

2013-05-05 @ 08:07:23
URL: http://coyntha.wordpress.com
Lina

Men Malin nu har jag missat något!

Stort GRATTIS till er! Så himla roligt!! :)

Stor kram!! :)


Svar: Tack söta du!Kram tebax!
Mrs Malinski

2013-05-06 @ 22:40:44
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0