Näst sista passet

Näst sista passet som ledare på Friskis på ett bra tag framöver. Lite sorgligt att det bara är en gång kvar. Får så mycket energi tillbaka. Känner dock att jag har svårt att göra coreövningarna korrekt. Magmusklerna är inte så starka som de brukar vara. Spinningen däremot hade jag nog kunnat köra några veckor till. Är nog ändå bättre att kunna gå på någons annans pass och välja ett lite lägre temo. Då kan jag ju även välja att sitta mer om jag vill.
 
Det är en speciell känsla att inte orka så som jag brukar. Huvudet tror fortfarande att musklerna är starka och att jag är vältränad. Kroppen säger dock något annat. Börjar längta efter att riktigt få ta ut mig, att få känna adrenalinet och svetten spruta. Men det får vänta till ett annat år. Nu är det fokus på välmående och lugna aktiviteter. 
 
.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin-Charlotta

Så klok du är!

2013-05-19 @ 20:18:23
URL: http://malin-charlotta.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0