Omställning

Jag är medveten om att min kropp förändrats och att jag ökat i vikt. Ibland är det bara svårt att koppla hur mycket. Det tar tid att vänja sig.


Det gick ju inte så bra när jag provade mina bikinis och baddräkt häromdagen inför min simtur. Så i fredags åkte jag raka vägen till Stadium efter jobbet för att shoppa nytt. Tyckte att det skulle räcka att gå upp en storlek men Peter fick springa flera gånger och byta storlek. Det tar som sagt ett tag för hjärnan att vänja sig. Är så inpräntad på storlek 36, så svårt att förstå att jag behövde landa på 42. Hittade till slut en bra svart bikini och ett par extra byxor i kamouflage (hade kupong tag 3 betala för 2), där jag ska byta ut snörena i aprikost i sidan till svart.
Nu är jag redo för simutmaningen och sommarens solbadande.

 



Kommentarer
Andréa

Åh, jag måste också gå på bikinijakt. Känns som ett väldigt jobbigt projekt, men det är väl bara att ta tag i det helt enkelt :)

2013-05-26 @ 14:02:51
URL: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Guldmulten

Bikini törs jag inte ens tänka på iår...

2013-05-27 @ 23:34:40
URL: http://guldmulten.blogg.se
Malin-Charlotta

Du kommer vara finast på stranden!

Svar: Tack sötis :) Tror dock inte det, känner mig som en liten valross :)
Mrs Malinski

2013-06-15 @ 08:20:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0