Smygstart

Min tanke var att starta gravidutmaningen nästa vecka. Men varför skjuta på det till måndag? Blev så sugen att åka iväg och simma så det kändes onödigt att vänta. Nu när jag dessutom hade en idag utgången gratis frukost på McDonalds så kunde det inte vara mer passande än en morgonsimtur på Gustavsvik. Cyklar ändå förbi där på vägen till jobbet.
 
Kände mig pigg imorse och vaknade innan klockan ringde. Väskan var packad. Bara att hoppa i kläderna och cykla till Gustavsvik. 06.30 låg jag i bassängen. Kändes som det var ett bra tag sedan jag simmade så fick bli en lugn tur med bröstsim. Kroppen kändes som vanligt i vattnet. Där kändes inte flåset sämre och inte kroppen större. Flöt på bra i vattnet. Härlig känsla.
 
Hade dock lite problem igår kväll när jag skulle packa väskan. Skulle jag ha baddräkt eller bikini och simma i? Provade båda. Baddräkten spände åt mot magen och jag liknade mest en valross. I bikinin kände jag mig som en porrstjärna, trosorna såg minimala ut och brösten vällde nästan ut. Det fick bli ett par korta niketights och en sportbh istället. Dags att köpa ny bikini? :)
 
Supernöjd efter en 30 minuters simtur och efterföljande hämtfrukost med en Latte och en grov macka med ost och skinka. En härlig start på fredagen!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sara K

Det ska vara en liten valross det! :-)

Svar: Ok, kanske inte den största men dock en liten :)
Mrs Malinski

2013-05-24 @ 22:02:56
Guldmulten

Haha skulle precis kommentera samma sak,
vet du verkligen vad en valross är? :))

Svar: Ja såg den i spegeln ;)
Mrs Malinski

2013-05-25 @ 14:16:35
URL: http://guldmulten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0