Fira in fredagen

Det är fredag och helg. Känns just idag som att det blir en väldigt lång helg. Nästan elva månader lång :)
Jobbade min sista arbetsdag idag. Märklig känsla.

Vad hade inte passat bättre än att fira lite en dag som denna? En kulen höstkväll som denna hade det passat ypperligt med ett glas rött. Men inte  så passande just idag. Blev grymt vinsugen i veckan när vi hade vår sedvanliga vinprovning/mys med granntjejerna. Men snart så kanske jag kan smaka lite :)

Inget firande blir det med sambon heller då han skall på AW med jobbet. Som tur är får jag besök av en fin vän istället. Inte fel det att fira med. Blir hämtmat från Saigon och bubbelvatten. 

Foton lånade från min granne www.matplatsen.net från veckans grannmys.






Kommentarer
Andréa

Grattis till ledigheten! Det är väldigt skönt kan jag intyga :)

Svar: Ja känns riktigt skönt att sluta jobba. Bara hoppas det inte blir för många veckor av väntan ;)
Mrs Malinski

2013-09-27 @ 20:29:37
URL: http://lopningolivet.blogspot.ccom
Jullia

mysig blogg du har :)

Svar: Tack :)
Mrs Malinski

2013-09-28 @ 16:32:46
URL: http://takethetime.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0