Shoppingsug

Dags att boa in oss lite? Jag är grymt sugen på att shoppa fina saker till hemmet. Fick mail häromdagen från www.designonline om lampnyheter. Jag tycker att lampan "Work lamp" är grymt snygg. Nu finns den dessutom i limited utgåva på rea i vitt och svart. Så snygg!

När jag ändå surfade runt på deras hemsida blev jag sugen på att komplettera våra vardagsglas Iittala Kartio med några nya färger. Även de är just nu på kampanjpris. Jag tycker att de riobruna är så fina men de kostar tyvärr tre gånger så mycket som de övriga färgerna. Vilken färg tycker ni är snyggast? Vi har de grå och ljusblå.







Kommentarer
Guldmulten

Kanonfin lampa verkligen! Gillar dem oxå skarpt!
Vi har grå småglas och blå och grå större glas. Man tröttnar alltid på dem man har :) Bruna är riktigt fina!

Svar: Hade vart kul med en ny färg, men typiskt att fastna för de bruna som var skitdyra.
Mrs Malinski

2013-09-26 @ 13:20:50
URL: http://guldmulten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0