9 månader

För det första. Vart tog tiden vägen??
En evighet sedan jag bloggade sist. Även varit dålig på att läsa och kommentera andras boggar.
 
För det andra. Vart tog tiden vägen??
Nio månaders graviditet. Nio månaders liten tjej.
 
Det har hänt mycket på dessa nio månader. En aktiv, glad men ändå en lugn liten tjej som kryper runt här hemma. Mitt allra bästa i livet, vår lilla Bianca.
 
Vad har hänt med mig då på dessa nio månader? Graviditetskilona är borta för länge sen och börjar känna mig starkare. Dock inte så stark som jag var innan, det tar nog lite tid till. Den långa krystningsfasen har satt sina spår på min kropp och därför känner jag mig fortfarande inte helt stark i bäckenbotten. Det är dessa anledningar som gjort att jag inte kunnat börja springa så tidigt som jag hade trott. Började springa för några månader sedan och är nu uppe i att kunna springa 6-7 km i sträck utan att få ont. Har försökt fokusera på bålstabilitet, promenader och cykling.
 
En ny fas kommer i livet. Mammaledigheten börjar gå mot sitt slut. Om två dagar kommer Peter vara hemma. Vi kommer ha en lång semester tillsammans innan jag börjar jobba igen.
Dags att lägga i en ytterliggare växel i min träning. Har funderat lite över bloggandet då jag inte alls haft fokus på det sista månaderna. Behöver jag en nytändning kanske? Mammamysträningsfasen är över. Det är dags att hitta nåt nytt mål. Kanske kan bloggandet vara en del i mitt mål. Jag har inte riktigt bestämt mig där. Sommaren får utvisa.
 
 
 


Kommentarer
Anki

Tiden går verkligen fort, snart har ni en liten Bianca som står i störtloppsställning utför Hamrabacken..;)

Guldmulten

Tiden springer förbi och snabbare än någonsin går det med barn i familjen tycker jag. Ofattbart att jag varit hemma 15 månader redan. Har gått hur snabbt som helst!
Så söt hon är Bianca.

2014-07-06 @ 18:43:33
URL: http://guldmulten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0