Presenter

Fick två presenter av P häromdagen. Det var nog inte bara jag som blev taggad när jag såg cykeln. Tror nog att han blev minst sagt ännu mer taggad :) Kanske beror på att han är en riktig cykelnörd ;) Undrar om han verkligen vill ha sällskap av mig ute på vägarna i vår, jag lär väl inte ens cykla hälften så snabbt.

Fick ett par riktigt fina cykelskor, Shimano. Mina Scott cykelskor med SPD som jag kör spinning med dög visst inte ;) Måste skaffa mig SPD-SL till mina nya skor. Undrar om jag märker någon skillnad? :)
Sedan fick jag en cykelhjälm Bell i rosa för att matcha cykeln som han utsett till mig.

Ja då är det bara en liten sak som saknas, en cykel :) Ja med de fina presenterna så bara måste jag ju skaffa mig en cykel. Ska bli spännande. Varför är det inte vår snart? Får försöka lägga till lite mer spinningpass till min träning så jag är förberedd när våren kommer.

Tack sötaste P!

                                                     
    Foto: mrsmalinski



Kommentarer
Lina

Jag längtar också till våren!

Tänk att få cykla ute och känna varma vindar mot kroppen.



Vad har du tänkt köpa för cykel?



Cykling utomhus är helt underbart!

Du kommer inte ångra dig!



Fast i cykelträsket :-)

2008-12-03 @ 20:40:52
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Lina

Oj vilken fin racer!!

Jag har också en Trek :-) fast den är röd och svart!

Kör din pojkvän racer?



Min pojkvän är också intresserad av cykling och det är jätte kul att kunna cykla ihop :-)



2008-12-04 @ 09:32:04
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Annika

Har knappt hunnit surfa runt på sistone... Måste läsa ikapp :) Vad roligt med presenter! Är det en man som köper sånt till dig?! Det är bra :)

2008-12-10 @ 21:49:37
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0