Veckans träning - v.48

Jag har fortfarande inte riktigt kommit igång med träningen helt. Lördagens pass fick ställas in. Lite känningar lördag och söndag på någon förkylning som lurar i kroppen. Får ta det lungt några dagar i början på denna vecka så att jag förhoppningsvis kan undvika ev. sjukdomar.

V.48
Måndag: 
Cirkelträning 55 min
Core 60 min
Rehab 30 min
Tisdag:   
VILA
Rehab 15 min
Onsdag: 
VILA
Rehab 15 min
Torsdag: 
Spinning Intensiv 60 min
Rehab 15 min                    
Fredag:
VILA
Rehab 15 min
Lördag:
Rask promenad 40 min
Rehab 20 min
Söndag:
VILA

Summa:
Lätt träning:
  40 min
Träning: 2 h 55 min varav styrka 1 h / kondition 1 h 55 min
Rehab: 1h 50 min
Övrigt:  -


Kommentarer
Annika

Rehab är ju alltid nåt! Och det är ju inte så att du fuskat med disciplinen eller något... Det är ju så att du faktiskt inte kan eller bör träna. Kör vidare med rehab så kommer du få träna hårt snart igen! :)

2008-12-01 @ 12:37:09
URL: http://tremil.blogg.se/
Malin

Ja visst är det så. Alltid nåt...och självklart ska jag bli bra snart så jag kan träna hårt! :)

2008-12-02 @ 16:22:38
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0