Årets första bad

Idag blev det simhallen direkt efter jobbet. Mitt mål är att lära mig att crawla inför Vansbro - halvsimmet. Än så länge är jag inte ens i närheten. Försöker fortfarande lära mig att andas. Kan låta självklart att andas, det gör man ju ständigt. Dock inte lika lätt under vattnet. Tur att jag har en bra privat tränare som ska lära mig, kan ju inte gå annat än bra :)  Får bara hoppas att eleven inte är talanglös ;)

Mitt i publiceringen fick jag hastigt åka iväg till akuten. Lillasyster min halkade i trappan. Det var en allvarlig stukning. Tur att det inte var värre. Jobbigt ändå när det händer något med sina nära och kära.



Foto: mrsmalinski



Kommentarer
guldmulten

verkar skitsvårt att crawla :)

Blir sugen på att ge mig på lite sim o cykel jag oxå iår. Du kan väl säga till innan du anmäler dig till halvvättern... tror nog att jag kanske vill med...tror jag... :)



Skönt att det inte var värre med din syster. Man får ju hjärtat i halsgropen direkt när nåt händer sådär...

2009-01-09 @ 08:59:20
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Annika

Oh du är på gång alltså! Vad härligt! Jag tycker det låter så svårt :)



En privat tränare låter inte helt fel!

2009-01-09 @ 11:55:11
URL: http://tremil.blogg.se/
Malin

Guldmulten: Ja det är skitsvårt, men skam den som ger sig :)

Självklart säger jag till innan jag anmäler mig!

Ja man blir ju allt lite rädd när man får samtalet. Skönt att det inte var så farligt.

Annika: Nä inte alls fel :)

2009-01-09 @ 14:16:25
URL: http://healthandliving.blogg.se/
Malin

Haft en trevlig helg(bortsett från besöket på akuten förstås)?

Jag lovar, det blir inte dietpulver när ni kommer på middag. Men vem vet, om du dricker sånt kanske du inte behöver simma lika långt!:)

Prata med din söte tränare, så vi kan få till en kväll att träffas. Kram kram

2009-01-11 @ 21:00:41
URL: http://malinresin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0