Veckans träning - v.1

Började året lungt. Dumt att rusa på direkt på det nya året att ta ut sig när förkylningen inte riktigt lämnat kroppen. Bättre att vila och kurera sig ordentligt. Förhoppningsvis kommer 2009 innehålla mycket träning ändå.

Veckan inleddes med raska promenader; mån 60 min, tis 60 min och lördag 120 min.
När jag inte får med mig trevligt sällskap på mina promenader så är min nyfunna rosa vän ypperlig som ersättare,
min Ipod Shuffle. Hoppas på att få höra peppande toner från den i spåret i sommar.



Foto: mrsmalinski


Kommentarer
Annika

Oh, har du en ny! Kul! De är så fina ipods! Jag har tittat lite på dem men är däremot rädd att de är krångligare än vanliga mp3:s och att man måste ha specialprogram på datorn för att ladda över dem osv? Det fungerar ju inte som jag har det nu, att mp3-spelaren fungerar varannan gång, om jag har tur. :)

2009-01-08 @ 15:10:37
URL: http://tremil.blogg.se/
Malin

Ja jag tycker de är superfina och föll direkt för den rosa. Visst vanliga Mp3-spelare fungerar som ett vanligt USB. Bara att föra över filerna i utforskaren. Dock inte så mkt krångligare med Ipod. Bara att ladda hem ett program. Antingen från Apple eller så kör man Winamp (sägs vara mkt bättre). Inte så kul om det fungerar varannan gång :(

2009-01-09 @ 14:14:35
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0