Veckans träning - v.2

Andra veckan in på nya året blev jag äntligen frisk från den segdragna förkylningen. Smygstartade lungt med träningen.

Promenad: 100 min
Simning: 30 min
Längdskidor: 60 min
Rehabiliteringsträning: 60 min
Summa totalt: 250 min träning

Idag är det måndag och ny vecka och tanken var att trappa upp träningen lite från förra veckans mjukstart. Vad händer då? Sitter just nu i soffan och känner att det kliar i halsen. Det kan inte vara sant att det är nån ny förkylning på gång. Har under kvällen proppat i mig Esperitox, Echinaguard, druckit flera glas vatten, druckit ört/grönt te och ätit apelsiner. Ska strax göra lite avslappningsövningar, därefter bädda ner mig i sängen och hoppas på att vakna upp imorgon kry och frisk.


Kommentarer
guldmulten

Hoppas det bara är inbillning :)

2009-01-13 @ 11:09:36
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin

Ja förmodligen är det så :) Kan ju iaf hoppas!

2009-01-13 @ 13:01:36
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0