Verkligheten kommer snart ikapp

Inte många timmar kvar på julledigheten. Snart vardag igen. Har haft en underbar ledighet trots väldigt lite träning. Har vilat, umgåtts och laddat batterierna. Hoppas att jag och min kropp är fulladdade att köra nu.
Bör dock börja lite försiktigt. Hoppas även att mina hälsenor pallar min träning. De ömmar tyvärr lite nu efter förmiddagens längdskidåkningspass vilket är illa. Vågar jag mig på att träna eller måste jag vila några dagar? Alltid ett svårt övervägande. Är trött på vila nu.


Kommentarer
Malin

God fortsättning på nya året! Hade ni en trevlig nyårsafton? Själva avnjöt vi ju en kalkon, som du sett. Härligt med skidåkning! Själv kör jag ju "skidsimulatorn" dagligen. Misstänker att det känns lite skönare att vara utomhus. Ha det bra, gamla kompis. Lite mat och några glas vin nån helg, i början av året? KRAMISAR

2009-01-06 @ 19:22:03
URL: http://malinresin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0