Shopping

Om man inte kan träna vad gör man då? Jo shoppar! :) Är fortfarande lite småsnorig, men snart så...!
I väntan på att bli helt frisk shoppar jag, äter och umgås =)
Igår kväll blev det en trevlig tur med vännerna med shopping på landet. Fika på Naturens Hus. Musikfestival i Kumla.
Idag har jag shoppat två par skor, ett par cykelbyxor och en golfpiké och golfhandske. Måste ju få fin bränna på armarna och handen när jag spelar golf i solskenet ;) Nu ska jag strax iväg till Karlslunds herrgård på middag, det ska bli mycket trevligt!

Med tanke på förra inlägget om att äta nyttigt får jag nog börja nästa vecka med tanke på kvällens middag. Imorgon och på lördagkväll blir det ännu mera festligheter med god mat. Tack iallafall för era tips. Jättebra! Jag ska tänka mer på vad jag stoppar i mig. Det är så lätt att jag tar en kaka fast jag egentligen inte är sugen och att den inte ens ser god ut. Ska bara unna mig då jag är riktigt sugen och det är så smarrigt så det inte går att låta bli. Sötsugebegäret ska stoppas! :)



Kommentarer
Malena

Snyggast på golfbanan!

2009-06-25 @ 17:45:38
URL: http://bredablick.wordpress.com
Malena

Vi kanske skulle gå nån typ av sockermatch du och jag tillsammans? Inget socker fram till ja, nån gång. Typ :-)

Inser också att vi har samma löpmål då jag också är anmäld till Varvet! Kul!!!

2009-06-25 @ 18:32:30
URL: http://bredablick.wordpress.com
Lina

Åh vilken fin golftopp!

Vad blev det för cykelbyxor? :-)



Hoppas att ni får en trevlig och god middag :-)

2009-06-25 @ 21:38:21
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0