Tyvärr blev det värre

Näsan som började rinna igår morse fortsatte hela dagen och till kvällen gjorde jag nästan slut på en hel rulle med papper. Huvudet kändes tungt och jag försökte lägga mig tidigt. Kunde inte somna alls. Vaknade flera gånger under natten varm som ett element. Insåg då att det inte skulle bli nåt jobb idag. Har legat hela dagen. Fy vad rastlös jag blir. Har legat och surfat halva dagen, sovit, kollat på SVT Play (Henrik Schyffert) och på film (Yes Man). Jag fick Film Home Delivery, tack så mycket! ;)
Hoppas på att vakna piggare imorgon så att jag kan jobba. Fy sjutton vad trist det är att vara sjuk när det är så fint väder ute. Cykelsugen ju!!

                        Foto: mrsmalinski


Kommentarer
Malena

Nej usch och fy. Vad tråkigt! Träningssugen och fint väder... Hoppas det vänder snabbt och att du snart är på benen igen!



Krya-på-dig-kram!

2009-06-22 @ 21:28:26
URL: http://bredablick.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0