Jag = tävlingsmänniska ?

Ja jag erkänner att jag är en tävlingsmänniska.
På kvällens schema stod det bowling tillsammans med några arbetskamrater.
Jag kan inte påstå att jag gick dit med ett leende. Hade varit ännu en tung dag. Tänkte dock att eftersom jag inte är på topp ska jag prestera allt jag kan på bowlingen, jag ska vara bäst. Sann tävlingsmänniska som jag är.
Vem var det som vann? Jo jag överlägset. Inte för att skryta, men detta gjorde verkligen min kväll. Det var precis vad jag behövde!

Resultat på 3 serier se nedan:
Malin W: 424 p
Malin S: 342 p
Niklas: 340 p
Per-Allan: 296 p
Elina: 249 p




Kommentarer
guldmulten

Kalas! Du fick ju riktigt bra poäng!

Kul med Bowling, kanske skulle boka in med ett gäng framöver. Riktigt länge sen jag bowlade nu...

2009-03-20 @ 07:07:55
URL: http://guldmulten.blogg.se/
Malin

Ja jag är nöjd. Det behövde jag!

Ja det tycker jag absolut vi borde göra!

Ska bowla nästa lördag med syster o sambo.

2009-03-20 @ 07:57:48
URL: http://healthandliving.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0