Veckans träning - v.44

Jag hoppade över veckans träning v.43 för den var helt obefintlig. Början av v.44 såg inte heller så munter ut. Tur att jag skulle iväg på ett träningsläger i helgen så att träningsminutrarna tickar på lite. Börjar falla ner långt på listan på Funbeat. Nu vill jag komma upp i träningsmängd.

Min tanke var att köra Spinning igår kväll. Laddad och sugen på att träna hela dagen. Tog dock ett beslut när jag satte mig i bilen hem efter jobbet att avboka träningen. Idag är jag glad för det. Hade ont i min ena hälsena efter helgens skidåkning. Dumt att förvärra och bättre att vila. Idag känns det lite bättre. Ägnade mig istället åt att göra lite rehabövningar, träna lite styrka och bokade en resa till Rom :)





Kommentarer
Annika

Åh vad ROMantiskt :) Hihi, vad roligt!



Skönt att hälsenorna blir bättre. låter så trist att ha ont, stackare!



Du, jag kom på att jag skulle fråga dig om du fortfarande (trots späckat schema) är intresserad av att hänga med till fjällen 11-13 dec som jag mejlade om :)

2009-11-03 @ 13:48:16
URL: http://tremil.blogg.se/
frida

Låter som en bra vilodag. Skoj att se bilder från skidhelgen, faktiskt sotis på er som fick åka och känna snö.

Rom som i ROMantiskt, är det på det viset får du gärna berätta mer i ett mail :). Kram

2009-11-03 @ 22:44:23
URL: http://fridfullt.blogspot.com
Malena

Resa till Rom, så härligt! Berätta mer :-)

2009-11-04 @ 06:53:31
URL: http://bredablick.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0