Nöjd & Glad

Nyss hemkommen från en härlig träningshelg med härliga tjejer i Eskilstuna. Känner mig väldigt nöjd och glad.
Är både utvilad och trött. Utvilad och full av energi pga bra sömn, vila, skogsluft och trevliga samtal. Trött i kroppen, ont både här och där pga backintervaller, grodhopp och andra härliga övningar.
Mellanlandade på hemvägen hos bror min vars sambo fyllde år så har fått min kanelbulle på Kanelbullens dag.
Nu ska jag packa upp väskorna och sen vidare. Utförligare rapport om helgen kommer.





Kommentarer
Miss Agda

Precis så känner jag också, utvilad men härligt trött. Lyckad helg :)

kramar

2009-10-04 @ 19:09:27
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Lina

Låter som en väldigt lyckad träningshelg, kul!!

Skönt att få aktivera sig utomhus!



Ha nu en riktigt skön söndagkväll!



kram!

2009-10-04 @ 20:42:18
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
frida

Tack desamma, det var mycket trevligt att träffa dig och ser framemot till nästa gång. Kanske i ett skidspår eller på en cykel.

Nu får du skriva om helgen :)!

2009-10-05 @ 11:56:21
URL: http://fridfullt.blogg.se/
izza

Heeeej!!! Vad glad jag blev när jag fick ditt mess om att hänga på på RosaBandet dagen!!!!!!!!! Vi får filura på upplägg. Gå in i gästboken på Friskis och läs i verksamhetstråden. Vi MÅSTE få till det där 2x70 passet, vore ju underbart passande! Eftersom dygnet håller på till klockan 10.00 på söndag så är en idé jag funderat på att cykla ute mellan 07-10, om det inte blåser storm förstås... Det var ju ganska bra förslag från Sara att kanske se en film eller liknande som har något passandet tema. Sova kanske man ska passa på och göra förslagsvis mellan 00-07 eller nåt. VAd tror du? (funkar det verkligen att strunta i utb? hehe) Vet inte vilken tid dubbelspinningen håller på, om gymmet hinner stänga får vi köra lite uteträning med fokus på styrka ;)



Ja, det vore roligt att köra mer ihop! Vi borde ju ändå ha liknande mål med träningen nu när det går mot skidsäsong! Det enda hindret är väl våra andra intressen, förutom träningen, men de är väl inte så viktiga? :P Jag trodde jag jobbade kväll på onsdag men det görjag inte. Funderar på om det blir försent att köra 20-21 imorn... Fast om man hoppar in i duschen när man kommer hem och äter ett litet mellis bara o sen säng så funkar det ju. OM du vill köra dubbelspinning imorn så skulle jag kunna köra styrka tillsammans på onsdag em/kväll om du vill. Kanske fokus axlar, triceps nånting? Eller har du andra planer då?



Haha! Ja helgen var riktigt träningsfylld! Det finns mycket tid över när man inte jobbar och inte har några direkta andra planer! Hehe!



Ser fram emot rapporten från din helg!!

Kramis!



2009-10-05 @ 19:50:48
URL: http://runrunner.wordpress.com
izza

Du måste vara med på Yoga 2 nästa måndag! I think you'll like it!!

2009-10-05 @ 20:39:16
URL: http://runrunner.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0