Vinst - Halvvättern

Det damp ner ett brev i min brevlåda igår.
Jag hade vunnit en tävling som jag inte ens visste om att jag deltagit i. Jag blev verkligen glatt överraskad!
Jag cyklade två etapper av Ride of Hope. Tydligen lottade de ut en vinst i varje etapp, och jag var en av nio vinnare. Tjohoo vad glad jag blev!

Har starka funderingar på att cykla Vätternrundan nästa år. Kanske vore perfekt att köra Halvvättern helgen innan som genrep och sista långpasset innan stora Vättern. Nu är jag riktigt cykelsugen!! Det får bli mycket spinning i vinter :)






Kommentarer
izza

Men guuuuuuud vad roligt!!!!! GRATTIS!! Snacka om oväntat!!! Jag vill anmäla mig till stora Vättern, men jag vet inte när man ska anmäla sig. Man kanske borde anmäla sig samtidigt som någon så man får starta någorlunda samtidigt också? Ska vi göra slag i saken nu!!? :D



Nej nu är det verkligen inte långt kvar till Lidingö! Det drar ihop sig med stormsteg! Känns spännande!! Hehe.



Har du planer på söndag? Jag ska nog cykla med örebrocyklisterna då, saknar cykligen!! Vad roligt att du kom iväg i söndags!! Avvis!! Jag tror jag ska rasta älsklingen imorgon till jobbet....

2009-09-15 @ 19:49:30
URL: http://runrunner.wordpress.com
Lina

Weeehooo massa GRATTIS!!!

Fasen vad roligt!



Mycke spinning i vinter får det bli :-) Kul kul!!!

2009-09-15 @ 20:14:26
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
emelie

Är också sugen på vätternrundan. Att cykla är ju så kul. Är grymt sugen på att investera i en riktigt bra cykel. Grattis till vinsten!

2009-09-15 @ 21:05:13
URL: http://emelille.blogg.se/
Annika

Men GUUUUD vad roligt - var precis min tacke också!!! : ) Och som sagt, hade ingen aning om den utlottningen :)



Shit, cyklingen har jag helt lagt på is nu... Ska till Stockholm i helgen och då börjar Jonas tjata om att jag kan cykla ett lopp däruppe på söndag - men jag måste ta möjligheten att umgås och göra lite icke-träningsbetonade saker också :) men lite spinning blir det ju iaf, så kul!



GRATTIS!!

2009-09-17 @ 11:16:49
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0