Morgonträning

Sitter just nu och är väldigt varm. Eftersvettningar från morgonträningen. Teét som jag dricker hjälper väl till lite dessutom. PT´n min hade sovmorgon på jobbet idag och kom med den briljanta idén att vi skulle morgonträna tillsammans. Så 06.30 gick vi in i Friskis & Svettis dörrar. Det blev 20 min Crosstrainer och 20 min Rodd.
Oj vad jag började svettas nästan direkt och väldigt mycket. Kroppen blir varm direkt på morgonen.
Känns skönt. Snart är det helg dessutom!
Det gäller att vara effektiv. Skulle behöva mera tid. Har knappt hunnit göra nåt i lägenheten i veckan. Får göra ett ryck i helgen. Dessutom måste det bytas däck på bilen, cykeln måste ses över och vill hinna med att ta första cykelpasset utomhus.

Trevlig helg!


Kommentarer
izza

Förstår att du känner dig lite stressad över träningen. Det gör jag också, men jag försöker ta det som det kommer och hinna med så mycket jag kan. Det blir liksom inte bra att stressa heller, då kan man nog inte tillgodose sig det man tränar ändå...



Jag fick veta igår att jag klarat provet!!! Såå skönt!! Men jag hade blivit riktigt besviken om jag inte klarat det eftersom jag ändå upplevde det som jag hade koll på frågorna. Hade jag då inte klarat det hade jag ju varit helt ute och cyklat :P



Jaaa, det var skönt att sova igår ;) Ganska praktiskt att sova en sväng på kvällen för tiden springer alltid iväg efter 22 när man borde gå och sova.



Jag är lite sugen på att testa att cykla med Örebrocyklisterna på söndag. Men det beror helt på vad jag gör på lördagkvällen, det är ju ändå ganska tidigt med 9.45. Jag cyklade till jobbet idag!!! Jag hade glömt vilken härlig känsla det är att bara glida fram på vägarna på racern!!! :D Men jag hade också glömt hur mycket kallare det är att cykla än att springa. Det blir underställströja nästa gång och dubbla strumpor!! men usch vad grusigt det är på sina ställen, fram med sopmaskinen!!!

2010-04-09 @ 11:54:25
URL: http://runrunner.wordpress.com
izza

Glömde skriva att det lät härligt med morgonträning!! :))

2010-04-09 @ 11:54:47
URL: http://runrunner.wordpress.com
Karin

Morgonträning är så underbart härligt! =)

2010-04-11 @ 19:42:41
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0