Mingel på Team Sportia

Har varit på julmingel på Team Sportia med Friskis & Svettis ikväll. 20% rabatt på allt. Glögg och pepparkakor och mingel med funkisar från Friskis.
Hade tänkt hitta några julklappar till älsklingen men sortimentet var sådär. Istället hittade jag ett par paket till mig själv. Ett par broddar till mina löparskor och tre snygga hårband från Nike.

Idag har det även hänt en annan sak. Bomben har släppts på jobbet. Jag har sagt upp mig och kommer gå till ett konkurrerande bolag. Känns som om jag tagit helt rätt beslut. Magkänslan är så bra.
2010 har varit ett fantastiskt år. Så många händelser på bara ett år.




Kommentarer
Annika

Men åh, Malin! Vilken grej! Nytt jobb, det är stort!



När ska du börja/sluta?! Så spännande, grattis!



Ha nu en skön helg och mysig andra advent! Kramar!

2010-12-03 @ 12:22:23
URL: http://tremil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0