Spinning

Spinning dag ut och dag in. Jag drömmer om Spinning. Jag reagerar starkt om jag hör "mina" låtar på radion eller nån annanstans. Det liksom snurrar för runt just nu :)

5 pass på 3 dagar. Samma pass, samma musik, samma ledare. Några fler lär det bli denna vecka för på
söndag då smäller det!
Kl.16.30 är det dags för min diplomering. Nervöst. Det kommer förmodligen vara 38 deltagare och en diplomerare på plats. En som ska granska mig från topp till tå. Underbart, eller kanske inte ;)

Jag börjar känna mig mycket säkrare på ledarplatsen. Det känns inte farligt att sitta där framme. Det känns naturligt att leda, att pusha. Det enda som är min farhåga är att jag koncentrerar mig för mycket, på vad jag ska säga, vad jag ska göra så att ibland när jag byter position så tappar jag takten. Jag måste hålla takten. Har vanligtvis inget problem med det alls. Det är när det är en massa andra saker som jag ska tänka på som det kan bli att jag liksom stannar upp i mitt trampande, kommer ur takt. Måste tänka på det.
Några låtar som inte känns helt självklara med positionerna heller. Men bara att försöka improvisera när jag står där framme om jag glömmer bort. Försöka slappna av, se glad ut, peppa och framförallt inte tappa takten :)





Kommentarer
lina

Härligt att du är på gång nu :)



Minns mina första pass på inpuls, jag var grymt nervös och visste knappt vad jag skulle säga. Men allteftersom blev jag säkrare och nu har jag växt in i en ledarroll som jag trivs med. Du kommer att hitta den, det tar bara lite tid. Lycka till! :) Du kommer fixa det!!



Gott nytt år! kramar!

2010-12-30 @ 21:08:50
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0